vemma,bisnis online,rahasia bisnis online,network marketing

Jumat, 11 Maret 2011

KEHEBATAN ULTIMATE PACK


Tahukah anda Ultimate Pack banyak memberi kesan yang positif kepada semua ahli-ahli di Vemma yang sedia ada?

Jika Anda closing Ultimate Pack, bonus and lebih besar. Hampir 42% daripada hasil closing. Tiada pada business lain.

Harga untuk Ultimate Pack adalah RM5130. Tidak mahal karena membership anda akan aktif terus selama 6 bulan. Dan anda akan dapat 30 Botol produk Vemma. Lebih kurang sama seperti membeli setiap bulan, cuma anda beli secara "lump-sum". Anda boleh fokus kepada promosi website.

Tetapi tidak ada paksaan untuk Ultimate Pack. Anda diberi 90 hari masa untuk berfikir, anda mula-mula daftar sebagai member untuk upgrade kepada Ultimate Pack. Tak ada tekanan. Status single pack juga boleh meneruskan business ini. jangan risau ok =)

Ok, setelah buat promosi dan bila ada saja orang yg membeli ULTIMATE PACK melalui website Anda, ataupun ada yg berminat utk menjadi member Vemma ULTIMATE di bawah rangkaian anda, maka ini adalah Bonus yang anda dapat:

Jika anda single pack / double pack / silver pack :
bonus ----> RM950 (USD250 x 3.8)

Jika anda sendiri Ultimate Pack :
bonus ----> RM1520 (USD400 x 3.8)

Beda lebih kurang ~RM600. Lebih banyak jika anda sendiri Ultimate Pack. Kita tidak tahu kemungkinan besar satu hari nanti kita akan jumpa orang yang betul-betul berminat dalam business dan closing Ultimate Pack. Percaya kepada business. dan jangan berhenti iklan promosi..itulah kunci dalam bisnis Vemma..promosi..iklan..promosi.. :D


RM5130 adalah harga reasonable. Kita tidak seperti sesetengah MLM yang lain yang memerlukan membeli paket sehingga RM20,000 ataupun RM35,000 untuk mendapatkan closing dan hanya menikmati bonus yang lebih kurang RM1+++. Sehingga ada yg terpaksa terpaksa membuat "loan" seperti loan kereta untuk menyertai busisnes.

MLM dibuat khas adalah untuk menyenangkan dan platform yang rendah risikonya, mampu untuk semua orang bukannya seperti hendak mendirikan business konvensional yang lain (contoh buka warung makan).

Kelebihan pertama di Vemma adalah ONLINE BUSINESS. Tiada satu pun MLM di Indonesi/Malaysia (hampir 900 lebih model MLM) yang sama seperti Vemma. Yes, mereka boleh promote secara online.. tetapi mereka hanya mendapat detail prospek saja dan kena follow-up secara sendiri. Ada sebagian yang claim seperti e-commerce business tetapi masih mencari prospek secara konvesional. Tidak sistem hebat autoresponder dan geneology seperti Vemmabuilder.

Tidak mustahil, katakan kita ikut ratio 100-->10-->3, promote kepada 100 orang menggunakan sistem Vemmabuilder, yang upgrade kepada paid member 10 orang, convert kepada Ultimate Pack 3 orang. RM4+++ pendapatan tambahan setiap bulan..!!


Ultimate Pack hanya sekali saja upgrade seumur hidup, dan anda dikira status berkenaan sepanjang hayat di dalam VeMMA. Lepas Selepas bulan Ke7 dalam Vemma, anda boleh membeli single pack ataupun double pack saja utk meneruskan keahlian.

Kelebihan kedua Vemma adalah LEGITIMATE dan LONG TERM BUSINESS. Ada produk yang terbaik di dunia, "THE MOST POWERFUL LIQUID ANTI-OXIDANT IN THE WORLD". Bukan produk "asal boleh jalan".

Anda mesti "sharing" tentang Ultimate Pack kepada prospek anda . Mau atau tidak mau upgrade itu adalah perkara kedua.

Saya tidak mau pengalaman saya dimarahi downline kerana tidak sharing terjadi kepada Anda . Ini karena hanya boleh menyekat potensi kewangan dan perkembangan business mereka. Kita target "unlimited income".

Terus terang sy katakan, kalo Anda benar2 serius, berniat bertahan lama dlm Vemma dan impikan kejayaan JUTAWAN VEMMA. Mulai dgn Ultimate dan Promosikan Ultimate

Tidak ada komentar:

Posting Komentar