vemma,bisnis online,rahasia bisnis online,network marketing

Jumat, 25 Februari 2011

Trik Baru Berjaya di Vemma

Syarat utk Top Leader Vemmabuilder. Kita hanya perlu sponsor 5 ahli baru yg LOCK POSITION dlm tempo sebulan.

5 orang yg LOCK POSITION dgn USD19 dalam tempoh sebulan. Mudahkan?
kalo gak bisa masak kalah dgn nenek yg berusia 61 tahun. ada seorang nenek di Vemma berusia 61 tahun berjaya membawa 24 org LOCK POSITION USD19 dlm tempoh sebulan..
Selain di iktiraf sebagai Top Leader, Kita juga akan dapat satu bonus lagi yaitu iuran USD19 utk bulan depan akan jadi FREE!

Nah, ini berarti kita hanya perlu sponsor 5 org baru setiap bulan, ajak 5 org ini utk Lock Position dgn USD19 dan kita akan diiktiraf sbg Top Leader dan coast sistem vemmabuilder jadi Free! kan best macam ni.. bawak masuk 5 org yg byr USD19, kos bulanan akan jadi Free! bukankah itu teknik yg hebat!
dan paling best, dgn 5 org new LOCK POSITION maka nama kita akan kekal dlm carta TOP LEADER VEMMABUILDER sepanjang bulan itu!

Apabila nama kita dah naik di carta Top Leader, itu pasti akan membantu dalam perkembangan bisnis kita dan tak mustahil pada bulan seterusnya kita akan dpt semula modal utk beli produk Vemma dan terus boleh kembangkan bisnis Vemma kita dengan membeli produk. Bila dah beli Jus Vemma barulah boleh merasa bonus2 lain yg lebih hebat dalam Vemma hehe..

Bila dah mula ada modal utk beli produk barulah kita boleh teruskan dgn DUPLIKASI kepada downline . bagi peluang mereka yg merasa utk jadi Top Leader dan bila makin ramai yg jadi Top leader Vemmabuilder, peluang utk kita naik ranking makin cerah dan peluang utk jadi KAYA juga makin hampir..Jutawan? Insyaallah pasti akan sampai!
apa yg penting adalah jangan cepat putus asa dan never give up!

Jalan Pasti Ada Mesti Ada Cara..!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar